PLAYAHEAD STÄNGer NER I ÅR FÖR EVIGT!!



Ryktena stämmer!!

Jag loggade nyss på playahead och på framsidan står det att playahead.se kommer att bli stängt forever den  1:a Mars kl 00.00 efter 10 års hårt jobb. 

De har bestämt sig att göra det eftersom deras trafik har gått ner under de senaste åren och de betalat mer än de tjänar på sajten vilket betyder att deras economi har inte varit bra de senaste åren.

Jag tror jag vet vart många av deras medlemmar har gått! Om jag skulle gissa, så skulle jag säga att många av deras medlemmar har gått och registrerat sig på det kända Facebook sajten (jag och mina kompisar är några av de i alla fall, hihi^^) men jag tycker inte att de ska

Vad tycker ni om det här? Ska Playahead stänga ner eller inte? och tror ni att Lunarstorm kommer att göra nåt liknande framöver eftersom de har inte lika många medlemmar nuförtiden som de hade när jag kom i sverige. Vilket var 4-5 år sen ..??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0