How old am i again?

2ziu8bc

Hej bloggen!

Idag har jag, min mamma och min bror har varit ute och shoppa. Idag var det ganska skönt att shoppa eftersom det fanns inte så många människor där. Jag fyndade lite på Gina Tricot och Only. If only i had more time then i would have shop till i drop ;)

Den andra Januari var min lilla systers födelsdag men vi firade aldrig den eftersom båda mina stora syskon var utomland, men vi tänker göra det nu på måndag. Hon har fyltt 6 i år. Så idag jag köpte några fina klänningar till henne. Jag tror att hon kommer att få mer än 12 paket eller present. Va galen glad hon kommer att blir då. Just nu tänker jag på att börja packa och decorera hennes presenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0