A little piece of me



Lista snodd från Nina Akbari!

Du heter: Yollande
Smeknamn: Yolli
Låt som när du är ledsen sörjer till? Jag brukar lysnnar på Kpop musik
Beroende av: Min mobil och mini laptop
Vad tror folk om dig? Att jag är kaxig och självisk (de som inte känner mig illf)
Vad får du oftast komplimanger för? Av tjejer: Mina kläder och hår. Av killar: Min rumpa och lämpar ;)
Hur imponerar man på dig? Man är driven och siktar högt i livet
Brukar du skratta för dig själv? Ja, jag skrattar mycket inombords också hahaha
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? ”How are you doing hun?<3 Are you free today aswell” av Han<3
Var bor du? Stockholm just nu men flyttar till Darlana om några dagar.
Trivs du där? Jag trivs bra.
Hur svarar du i mobilen? ”Vad vill du?!” om det är ngn jag känner annars ”Hallå!”
Vem ringde du senast? Unknown
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Vi hörs imorn pusspuss
Brukar du komma i tid? Most of the times.
Hur känner du dig nu? nervös med all flyttning och andra saker.
Vanligaste färg på dina kläder? Svart, blå, vit och brun.
Vad tycker du om fötter? Euw, jag har faktiskt fotfobi – men jag älskar skor. Crazy huh?
Vad saknar du? Mina vänner och familj som bor fortfarande i Afrika <3
Hade du en bra kväll igår? Nej!
Favoritdryck på morgonen? Tea, only tea.
När brukar du oftast gå och lägga dig? Är ju nattuggla, klockan är nu 00.40 kommer nog lägga mig runt 2.
Är du blyg? Nej! Men i vissa situationer kan jag bli det.
Sysslar du med någon idrott? Nej, har försökt haha, men inte orkat fullfölja det
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej.
Har du spytt offentligt? Vem har inte det?

 

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Om jag vore kille för en dag skulle jag gå och shoppa massa fina killkläder och sen dra en runk. Ja det är sant.
Är du nöjd med ditt liv? Jag strävar hela tiden efter mer och blir aldrig riktigt nöjd. Kanske när jag är pensionär :)
Är du bortskämd? Nej det är jag verkligen inte, har jobbat hårt för allt och klagar aldrig!
Vad gör du i morgon? Jobbar.
Vad är det värsta du vet? Falska, snåla och opålitliga vänner samt människor som inte tar hand om sig själva.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det har jag <3
Vad är det finaste du fått? Är det nu jag ska svara livet?
En speciell dag du minns? Jag har väldigt bra minne jämfört med många, så jag kommer faktiskt ihåg nästan allt!
Du samlar på: Skor. I never get enough of them <3
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen.
När grät du senast: några månader sen
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka på resor och shoppa massa! Skulle ge bort hälften till mamma och till min familj i Afrika
Vill du gifta dig? Yes. One day.
Vill du ha barn? Yes, 2-3 stycken.
Är du musikalisk? Älskar musik! Men min omgivning säger att jag är tondöv så jag hör inte hemma framför micken direkt.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja,  En gång.
Biter du på naglarna? Ja. När jag e nervös, ledsen, tråkad, irriterad ..osv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0