Ni hao ^_^

Hej bloggen <3

Allt bra med er? Idag hände typ ingenting speciell här hos mig. Den enda sak som jag tyckte att det va kul idag i skolan var att vi fick att lära oss om hur man presentera sig själv i kinesiska i min kinesisk klass. Jag tyckte att det var skit kul, fast jag tror inte att jag kommer ihåg om hur man uttala orden och sånt aya baya yollande.

Vad händer nu då?
Just nu så håller jag på att lyssnar på musik. Jag ska snart börja att titta på "2 and a half men" and "How i met your mother" (2 of my favorite tv comedies) medan jag dricker té. Efterråt, så tänkte att jag göra läxor ..

Vest Top From Dorothy Perkins, Self Made Shorts From Charity Shop, Criminal Damage Studded Belt From My Bf.
Bilden är tagna från LOOKBOOK.nu. Vilket skön klädstil hon har!!

Jag fortfarande inte fatta om hur jag kan lära mig 4språk samtidig :/ För de som undrar vilka de är så är det engelska, svenska, spanska och kinesiska. SJUKT VA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0