Har tråkigt

Vad har du för väder?
Det är varmt och kallt samtidig

Har du en blogg?
YES!

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Spanska, chinesiska o pyskologi

Gillar du att flyga i flygplan?
Jepp. Fast jag hatar känsla som man brukar känna efterråt

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor & ödmjukhet!

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
haha, om jag blir attraherad måste ju människan vara attraktiv.. Men jo, vi kan väl säga att jag kanske har atraherats av någon som ingen annan kanske skulle bli..?

När sov du senast på golvet?
igår

Vilken är din favoritdrink?
Coca cola of course!

Gillar du din boendesituation?
Jadå, lite fix här & där bara, sen lovin iit.

Vilken är din mammas hemstad?
Africa baby!

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Jadu, fyra kanske.. Men då är jag lite wakko men fungerar gör jag ju..

Äter du frukost dagligen?
Jag försöker, men ibland är jag slarvig.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Yesh. Som faan!

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nja, inte riktig

Vilken är din favoritfrukt?
bananas, röd apple

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Inte kalorierna, men jag försöker väl tänka hälsosamt..

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
19 (Harregud! I cant believe that iam going to be 19 next year :S)

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nje, inte så värst..

Tror du på liv på andra planeter?
Oui oui

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Don´t wan talk about

Vad var det senaste du åt?
Jag håller på med godis just nu

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Båda.. Men vissa tjejer är riktiga bitchar!

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jag har ingen

Gillar du senap?
Har typ aldrig ätit det..

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
det kunde ha vart värre..

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja, kanske.. Fast någon skulle nog få knuffa ut mig!

Sover du på sida, mage eller rygg?
sidan, ligger helt stilla.. Helt tyst..

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
hmm.. jag kommer inte ihåg om nåt just nu

Har du någonsin köpt något från eBay?
Näääj.

Tycker du om att krama folk?
Inte just nu, svininfluensan!

Skulle du säga att du är trendig?
yesh

Äger du en digitalkamera?
yesh

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?

Jag skulle säga JA! why say no to a free meal?!

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Nelly Rowland. Ni vet, hon från Destiny´s Child

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Vad är Star Wars?

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja det gör det!

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Oj massa.. "Kära ingen" och många andra som jag inte kommer ihåg namnet ..

Tycker du att du är attraktiv?

Aaa .det tycker jag

Vad är du allergisk mot?
mot dig kanske ..haha :p

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
it´s pointless

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
inte alls! varför ska jag göra det?

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Damien. Jag tycker att namnet är såå sexigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0