Lördagsmys

Hej bloggen!

Som ni märkte att jag inte bloggade igår pga jag var i Falun och kom hem nyss. Jag och några av mina kompisar som bor i Falun hade en lite Halloween fest.

Min dag började med att hag vaknade ganska försent vilket gjorde att jag missade bussen och blev tvugna att vänta på tåg för 1 timme! Vi skulle egentligen träffas vid kl 12 på morgonen, men jag var 3 timmar försent ayabaya yoll! 

Other than me being late, hade vi kul tillsammans! Vi klädde ut oss och spelade massa roliga lek!
Som t ex. Choklad spel och Maffia (my favorite games in this planet). Har ni hört om de där två spel förrut? They are really fun!

                                                           igår dagens look




p.s  Jag ska uppdatera Halloween bilderna sen när min cp data börja funka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0