Varför sa ni ingenting?! :/

När jag skriver ett inägg, så brukar jag inte läsa igenom det jag har skrivit. Det är likandant med när nån filmar mig, Jag hatar att tittar på mig själv live eller höra min röst. Anledningen till varför jag hatar min röst är för att jag tycker att jag har en manlig röst! och det inte ens sexig manlig röst utan en tråkig och irriterande manlig röst, Förstår ni vad jag prata om? Är inte ni så där också, att ni ibland hatar att höra era röst eller titta sig själv vedeo inspelning?

Anywho, idag när jag var hos Bunnys blogg och bara titade runt så läste jag ett inlägg som hon hade skrivit några dagar early om att blogga. Att det är bra om man läser igenom vad man har skrivit minst 2 gånger (minns inte direkt) innan man publicera det så att det blir lättare för de som kommer att läsa den och bla bla bla. Jag tyckte att det var intressant och den fick mig att tänka lite. Så idag när jag kom hem  från jobbet började jag att läsa min egen böogg (it felt a little bit weird, i might say) men när jag gick igenom de så tyckte jag att det var en KATASTROF!!!
Varför sa ni ingenting om det till mig?, aya baya people!!

Det fanns meningar i några av mina inlägg som inte ens jag föstodde HAHAHAH ..I was like eh?!  WTF!
Men i alla fall, jag tänker gå igenom de imorn och rätta de  ;)


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

sv: taack:)

Ja, de är jeansleggings från gina ;) kram.

2009-06-11 @ 16:48:06
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0