Blogloving

FOLJA MIN BLOGG VIA BLOGLOVIN!!!!

Jag vet att du vill göra det! kom igen, det är inte alls svart. Allt du behöver göra är bara att
1. klicka på den här söt tjej och sen när du har kommit till bloglovin sida,
2.clicka på "följa blogg" under min profil bild. Visst det är enkel!!!!!!!!! Om du också har bloglovin och du vill att vi ska följa varandras blogg, så är det bara att lämna en kommentar och säga till ;)

p.s. Jag tycker att det är en bra idé för er som väntar att blir veckans blogg här hos mig att "följa min blogg via bloglovin".  på detta sätt kommer det att bli lätt för er att veta den precis tid som ni ska anmäla er och inte missa det istället!! ..så tänk på det !!





Follow yollande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0