Vem är du???

Läsare kommer och läsare går och vissa läsare består...
...Men nu var det faktiskt några månader sedan jag frågade det här senast och jag tycker ju att det är SÅ roligt att veta, så hjälp mig...

Vem är du som läser min blogg?

Vore ju jätteroligt om de som inte brukar kommenterar på ett eller annat sätt svarar nu också..

Typ: Kön, stad, hur hittade du den, varför läser du den..o.s.v Svara hur ni vill! Om ni vill vara anonyma så får ni självklart vara det. Bara roligt att veta.


En gammal sommar bild

Kommentarer
Postat av: Anna ~ Sangster

Du vet ju vem jag är iaf :P

2009-12-28 @ 20:17:57
URL: http://sangster.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Hej,jag är en tjej som bor i uppsala och hittade din blogg när jag gick in på blogg.se när då hade den där listan på bäst klädda jag läser för att du skriver bra<333

2009-12-29 @ 23:33:06
URL: http://bibbiojuju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0