Jag HATAR skolan!

Ofta att jag kommer hinna plugga inför Samhälls redovisningen om Northern Ireland, Spanska prov, Naturkunskap tanke-karta redovisningen, Matte B prov och Kinesiska prov, båda muntlig och skrifligt nästa vecka!!!!!

Skojar de med mig, eller ?! :@ Det borde vara olagligt att ha såå många prov på en vecka! Jag kan se min framtiden nu. Om hur min helg kommer att ser ut.

Det blir jag, ensam hemma i köket med böckerna och en kopp kaffe på sidan ..yey! :/

Om du hatar skolan eller tycker att det är jobbig med all läxor commenterar med "Jag HATAR skolan" eller nåt som har med hur jobbigt skolan är, hahahaha. Det blir kul att se hur många som hatar skolan som jag gör ..

Kommentarer
Postat av: Salim

Jag HATAAAAAAAAAAAAAAAAR skolan

2009-12-02 @ 14:53:13
Postat av: Malaika

HATAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRR den som fan

2009-12-02 @ 14:53:33
Postat av: sara

JAG HATAR SKOLAN.

SUUUUUUG IG

2009-12-07 @ 15:07:38
Postat av: Anonym

JAG SKITER I GODKÄNDA BETYG, JAG SKITER I STUDIEBIDRAG

JAG FUCKAR SKOLAN

alltså: jag HATAR skolan

2009-12-09 @ 18:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0