Alvin och gänget

Jag och min lilla syrran har nyss kommit hem från simhallen. Jag tror att idag var den andra gången i år jag har badat. När vi var klar, låtsade jag att lämna henne där i omklädningsrum och gick ut och gömde mig bakom utedörr. När hon kom ut och letade efter mig, hittade hon mig och gissa vad hon sa när hon såg mig.

Näämen Gud, Du skrämde livet ur mig!!

En 5-åring sa så till mig. Jag asgarvade som fan medan och hon stirrade på mig och undrar vad som är så rolig. HAHA.

Det blir varm choklad med en klick vispad grädde ovanpå och Alvin och gänget 1 & 2 som gäller idag.


Kommentarer
Postat av: anna

omklädningsrum hetere det :P Provrum är det du testar kläder i, på HM tex :)

2009-12-22 @ 23:43:34
URL: http://sangster.blogg.se/a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0