You turning me on<3

Hola Chicas y Chicos!!!!
Min dag idag har varit ganska kort. Jag hade bara två lektion idag which felt really really good!! och slutade vid kl 14.20 ;)
Efter skolan gick jag direkt hem för att jag behöver plugga inför Historia prov som jag kommer ha den på fredag  HURRAAHHHH!!
Jag älskar historia. Den är en av mina favorit ämne i skolan, sen kommer drama (They call me Drama Queen ;)  Jag kommer inte ihåg de andra med i alla fall jag tänkte fråga er om ni hört Keri Hilson och Lil Waynes nya låt ?!?!   IT´S THE SHIIEEETTT!!
Just listen and enjoy :D


Kommentarer
Postat av: Nadia

Sv. Jo eller hur! Nä, den har jag inte sett! Kanske man borde om han gillar deras humor! :D

2008-11-26 @ 19:51:59
URL: http://zoegaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0