A little piece of me



Brukar du...

...peta dig i näsan?
Självklart! Alla måste väl få ut kråkorna med jämna mellanrum? ;)
...titta på dig själv i spegeln?
Yes! Spegeln är min kompis, haha
...gnälla? Nej, faktiskt inte. Jag är rätt så nöjd & glad av mig. =)
...skrika? Ibland
...sova? Jajamänsan! fast inte lika mycket som jag skulle vilja soa under skoldagar
...ha ångest? Ja, speciellt när det är så mörkt och kallt ute.
...skada dig själv med flit? Nope.
...ta mediciner som du inte borde ta? Nix
...vilja dö? Nix. ^^
...drömma mardrömmar? nej
...drömma sexdrömmar? Nej, aldrig.
...ta droger? Nej.
...försöka vara annorlunda? Nej, jag är redan ganska annorlunda på alla sätt och vis.
...klä dig i svart? Jajamänsan! Black is my crack. Svart är sexigt.  Black iis the shiiet!!
...gå till kyrkan? Ja. Ibland
...gå i skolan? Ja. Jag går i 2:an
...röka? Nope, har aldrig ens tagit testat.
...ljuga? Extremt sällan eftersom jag hatar lögner men några vita kommer säkert då och då.
...hata folk?
Nej. Hata är ett starkt ord.
...lita på folk?
Jag försöker att bli bättre på det, men jag har väldigt svårt för att lita på folk och för att släppa andra för nära inpå.

Vem...
...saknar du?
Han!
...vill du döda? I don´t think it´s a good idea to mension her name here ..
...rörde dig sist? Benedict (min lila syrran)
...vill du slå? Min stora syster och bror för att de lämnade mig här i kylen medan de solar och ha det kul i Kenya
...kysste dig sist? Minns inte o_O
...vill du kittla? Han
...kramade du sist? Madde <3
...vill du prata med? Alot of people at the moment
...skrek du på sist? Oj, det kommer jag inte ihåg. :)
...vill du vara som? Jag vill bara vara mig själv.
...sårade dig sist? Inte någon som är nämnvärd här i alla fall.
...vill du bli galet full med? Nejwan vi har planerat att bli full tillsamans när vi ses igen
...gjorde dig riktigt glad senast: Svårt! I don't know.
...fick du sms från senast: Vero Moda. Så här står det på smset "Lördag 26/12kl 10:00 startar mellandagsrean hos oss på Vero Moda/ONLY Borlänge. 50% på mängder av varo! Välkommen in och fynda hos oss!" Vilket jag tänker göra ;)
...ringde dig senast? Min fina mamma.
...är snyggast på jorden? Han( som jag tänker inte berätta till er om), Choi Siwon, Kim Kibum, Kibum osv

Har du...
...för många vänner?
Nej, absolut inte! Jag älskar att ha många vänner och man kan aldrig få för många.
...förföljelsemani? Nej, höhö.
...tvångstankar? Ibland
...någon annan psykisk sjukdom? Nej.
...någon fysisk sjukdom? Nej
...någon skada: Nej, inte vad jag vet i alla fall.
...färgat håret? Jag färgade håret svart för ett tag sen. Nu är mitt hår mörkbrun igen
...brutit några ben? Nej, jag har faktiskt aldrig brutit någonting.
...några piercings? Inga. Jag tycker inte om piercings!
...egen dator? Ja, fast den har inte fungerat på ett tag nu. Den saknas Java Script och är jääääääätte seg! Jag tänker köpa ny nu på mellandagsrea ^^
...bra självförtroende? Japp!
...kysst någon? Jadå! Kyssar is the shit.
...sagt jag älskar dig till någon idag? Nej.
...bjudit ut någon? Ja, det har jag säkert men jag är för det mesta lite försiktig med sådant där.
...varit kär? Jag vet inte
...dumpat någon? Ja, och det var minst lika jobbigt för mig som för den personen.
...stulit någonting: I dont remember but iam sure that i have done something like that when i was young
...lämnat landet? Ja.Paris, Kenya, Belgium, RDC, Uganda, Tansania och nästa år blir det Kina, USA och Spanien som gäller!.
...tuttat eld på nått? Tuttat? Hur gör man när man tuttar?
...gjort något olagligt? No comments där. ;)

Hur...

...går du? Upp och ned.
...svarar du i telefonen? Det beror på vem som har ringt mig. Om det är en av mina nära kompisar brukar jag säga " Va vill du"  Om det är nån som jag inte känner eller ädre än mig brukar jag säga "Hej, det här är Yollande"
...fördriver du tiden? Framför datorn. Jag är en riktig datornörd!
...mycket pengar har du? Tillräckligt mycket för att jag ska kunna betala för mig själv
...tjänar du pengar? Jag använder fortfarande de pengar jag kännade i sommar
..ofta diskar du? Nej. Jag klarar inte av att diska, jag kan bara inte! Jag gör vad som helst men inte diska! Usch.
...ofta städar du? Så ofta jag kan
...många stör du dig på: Inte alls många.
...Ofta träffar du din familj? Varje dag. Jag bor hemma fortfarande

Tror du...

...att du kommer bli något? Jag är redan någonting. Alla betyder något för någon annan och det är det som räknas.
...på gud? YES.
...på rymdvarelser? Rymde what?! o_O
...att folk tycker om dig? De flesta som känner mig bra tycker nog om mig men om man inte känner mig som person och bara läser min blogg kan man säkert få en ganska negativ eller positiv uppfattning om mig. Who knows
...på ett liv efter detta? Ja. Jag hoppas på det också.
...att fiskar kan tänka? Ja! Klart att de kan tänka!
...att du kommer leva länge? Jag hoppas det men jag är hellre lycklig och lever tills jag är 65 än att vara olycklig och leva tills jag är 100 år...

Kommentarer
Postat av: Karin

Rolig lista:) älskar att fylla i!!

hoppas du får en mysig uppsittarkväll!

2009-12-23 @ 18:44:36
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0