Din mamma

Din mamma
Your mother
Tu madre, u name it
Idag tänkte jag köra nåt nytt här på min blogg. Nåt som jag har aldrig prvat förrut!  visst ni är nyfikna nu, haha.
Anywho, jag tänkte köra på "Din mamma" Jag fick idéen från den där MTV show "Tu Madre"

* Din mamma är så fet att när telefonen ringde trodde hon att det var maten i mikron som var klar.

* Din mamma är så fet att varje gång hon går förbi TV:n missar du fem TV-program.

*- Din mamma är så fet att när man ska ta kort på henne så måste man använda flygfoto.
*
 Din mamma är så fet att på väg till skolan trodde jag att det var skolbussen som kom, men det var bara din mamma som hade gul tröja.


Kommentarer
Postat av: Ph

haha no I was on vacation in Crete for two weeks so I didn't have time to blog.

2009-08-02 @ 11:59:48
URL: http://pham.blogg.se/
Postat av: izzie

hahahahah herregud XD missa fem TV-program den var ju bäst, fick värsta bilden i huvudet :P

2009-08-14 @ 14:56:38
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0