Vill du ha sovmorgon varje dag?!?!

Hej bloggen!

Är du en sån typ av människa som måste allitd vaknar upp 30- 1 timme tidigare för att dutcha och leta på vad du ska ha på dig varje morgon under skoldagar? Jag har en tips som kommer att hjäpa DIG! Som får dig att slippa stressa dig själv varje morgon och få sovmorgon varje dag istället!




Gör som jag brukar göra. Varje fredag efter skolan brukar jag tvätta kläder och sen på lördag blir det fashionshow i mitt rum ;)  När allting är tvättat och luktar gott, brukar jag prova på olika kläder som jag har i min garderob och se vad som passar med vad. Från huvud till tå. När jag har samlat en outfit, så börjar jag om allting tills jag för 5 outfit (Fast jag brukar samlar 6 outfits just incase i dont feel like wearing one of the outfits that i planned to wear)

When it comes to taking a bath/shower, så brukar jag ta en bad precis när jag kommer hem från skolan, och sen blir det en 5 min dutch på morgonen.



T ex. Så här lång tid brukar det tar mig att fixa mig själv varje morgon

Dutcha/börsta tänderna/sminkar mig: 10 minuter
Klär mig: 5 minuter
Äta frukost: 10min
Allting tillsammans blir det: 25 min!
AWESOME, right!!!! ^_^



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag skulle verkligen vilja ha sovmorgon varje dag! men jag kliver redan upp en timme innan jag ska gå till skolan så det blir lite svårt att minska ner på den tiden XD

2009-09-13 @ 22:38:37
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0