Svar på frågor del 1

Här är svaret på eras frågor del 1. Enjoy


Michael Jackson - Minnesblogg
Vilken är din favoritlåt av Michael Jackson?
"Beat it"

Hur gammal är du?
Jag är 18 år

Favoritartist?
Choi si won. I LOVE him!!!

Becca
Hur kom det sig att du började blogga?:)
When i was going in 9th grade my swedish teacher kept on depressin me on how much my swedish sucks and that it wasn´t good enough to pass the "national test" That made me really depressed at that time since I knew that if i didn´t pass that test I would have ended up in IV or sumthin 

So one day when i was reading AFTONBLADET, there was a page where they wrote about the most popular bloggers. That´s where I got the idea of blogging. A place where i can express myself in swedish n learn at the same time. So in kinda way, bloggin saved my ass :)

Anna
Vad vill du göra efter gymnasiet? :)
Bra fråga men jag har ingen aning alls. Jag kanske kommer att satsa med dance för 1 år och se om jag har the "it" you know. Om jag har det så kommer jag att fortsätta dansa, men om jag inte har det så måste leta efter nåt annat att göra. I guess

PICTURES BY FELICIA KARLSTROM.
skulle du kunna tänka dig att äta en daggmask för en miljon?
Om den är ofarlig och har  friterad bra så är min svar JA :p

om du skulle köpa en hund, vad skulle den heta?
Det har jag aldrig tänkt på .. vad tycker du att jag ska kalla det?

Liselotte ♥
vad får du insperation till din klädstil ifrån?
Jag blir inspererad av Keri Hilson, Mary Kate, Rihanna,Elin Kling

bästa klädesplagg?
Skor. Räknas den som en kläddesplagg? eftersom jag älskar skor!

bästa djur?
Hund. En chihuahua kanske ..?

bästa färg?
Har ingen.

när fyller du år?
Jag fyller år den 23 may

vilken årstid gillar du bäst?
Say what?! o_O

har du varit utomlands?
Si och i år ska jag till London, Belgium, Spain och Kina

Semra
vad gör du på sidan av bloggen? jobb? pluggar?
Jag pluggar. Jag går i 2:an på en Samhällskunskap/engelskaspråkig program här i Darlana'


Emelie
vilka/ vilken vår-trend är din favorit ?
Just nu så är det H&M och Halens

hur kmr du gå klädd i vår ?
I vår blir det starka färg och lite mer tjejig . Har inte bestamt mig än men vi för se :D

Sara
Vart bor du?
Jag bor i Darlana län

Julia
vem är din favorit från idol? alla år! :)
Han som vann förra året. Kevin


Mirabell

röker du?
Nix men jag har försökt göra det en gång när jag var 12 och sen dess har jag inte gjort det. It was disgussting!

har du ngn kille?
Nope! Jag letar fortfarande efter min prins

vad vill du jobba med som vuxen?
Jag fundera på det fortfarande

vad gillar du mest/minst med ditt utseende?
Mest: Mina ögon, läppar
Minst: Min röst. Jag tycker att att jag har en kill röst

vad gillar du mest/minst med dig själv?
gillar: Jag blir inte lätt iriterade ochj är nästan alltid glad
Inte gilla: Min längd. Jag vill vara längre. Minst 170cm men jag är bara 164cm.

vad är det värsta du har gjort i hela ditt liv?
Jag har sårat ganska många killar o_O

om du skulle varna oss för ngt som du gjort, som vi inte borde göra. vad skulle det va isf?
tvätta aldrig händerna med varm vatten efter du har precis kommit ute på vinter.

dricker du? Ibland. men aldrig sprit eller nåt stark. Jag är en cider tjej

chill kväll eller fest? Fest!

om du fick ångra en sak under hela ditt liv, vad skulle det va då?
1. Jag fick inte se min famor innan han dog.
2. Att aldrig vågat när jag behövde det

3 saker som du MÅSTE/VILL göra under 2010 som du inte gjorde förra året?
1. Hitta min prins
2. Få bättre betyg i skolan.
3. Go out more in summer!

vem är din bästa vän ?
Jag har ingen bästa kompis. Men det skulle vara kul att ha en

Carina
vem tycker du är den snyggaste kändisen i Korea? :D

Choi Si Won är snyggast såklart!! Saranghae Siwon <3


Matilda
Om du såg på idol, så vem tyckte du var bäst, och vem hade snyggast kläder?
Jag tittar inte på Idol

Vilken blogg är din absoluta favorit?
Fashion Toast, Sea of shoes, Felsms.com och Eling Kling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0