Goodbye 09, Hello 2010!

 

Godmorgon!

Detta känns helt sjukt! Att 2009 är över och allt som varit försvinner och det är 2010 nu! Jag tror och verkligen hoppas att 2010 kommer bli ett bättre år för mer och er än 2009. Det är klart att jag har några finna minne från förra året, men 90% av året var en katastrof för mig. Jag är bara glad att jag är frisk och lever fortfarande.

 The past is the past and the future is all that counts

Har ni några nyårslöften? Eller har ni inte kommit på några ännu? Här är mina!


Hitta ett sommarjob( jag verkligen behöver pengar i å om jag ska till Kina!)
 
Endast få VG eller MVG på i skolan

 Inte låta någon såra mig i kärlek!

Våga mer

Bloggar jämt


Jag ska äta min frukost nu. Hur firade du nya år?

Vi hörs senare och ha en underbar dag!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0