New sneakers

Iam back bitches!!! HAHAHA, jag ba skojar. Det känns som det var ett tag sen jag bloggade och jag som tycker att det fett kul med blogging :D

My new sneakers


My new handbag from Gina Tricot


Idag, jag och alla andra hemma hos mig försövde sig. Det känns som att det finns nån där ute som ville att det skulle hända ..thats creeeeeaaaaapy if you ask me. I alla fall, idag missade jag engelska och var 15min försent till ungdomsmottagningen ..aya baya ..Egentligen var jag 5min försent men jag vågade inte gå in i klassrummet eftersom jag tyckte att det var lite pinsamt eftersom jag var försent och kunde inte sluta tänka på alla stirrande ögon, but i knew that i had to do it and that what i did :D

Efter skolan åkte jag, yvette och bijoux till Falun och shoppade. Jag köpte en färglad handväska och ett par rosa/ sneakers.


Kommentarer
Postat av: Bavve amin

dina kicks e fresh! Tack så mycket!!

2009-11-28 @ 00:51:07
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0