SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!!

bor du i sverige eller? Ja, jag bor i Sverige. Jag har bott här i 4år nu :D

Varför började du blogga? Jag började blogga för att jag ville träna att skriva på svenska (men vi alla vet hur den där
gick ...hehe. Jag borjade istället att blogga på engelska eftersom ingen förstodde mig när jag bloggade på svenska.
Men jag tänker på att blogga på båda engelska och svenska i sommar) och för att hålla kontakt med mina kompisar
och släktingar som bor i Afrika och andra länderna ..hihi ^^

Favorit glass? I LOVE almost all sort of Ice Cream!! Iam into coconut ice cream this summer

Wanna be a top model? Yess!! Being a modell is one of my drams that  iam thinking of fulfilling when i move in Stockholm this summer (Iam only going to be living in Stockholm in summer and then get back to my boring life afterward ..)
Vad skulle du ta med dig till en öde ö? mat, nåt kallt att dricka och biljetterna att tar mig hem sen.

Vilket tv program skulle du vilja vara med i och varför? Gossip Girl självklart, eftersom det brukar allting hända nåt där ..plus who doesnt want to live a luxury life ?!?

Tycker du man ska förbjuda rökning? JA!! båda rökning och alcohol, eftersom de brukar inte hjälpa oss med nåting..they are trouble

hur fixar du ditt hår på morgonen ?Jag brukar bara kamma den

hur gammal är du? Jag är en 17årig tjej som fyller 18 i 10dagar (HARREGUD!!!)

har du kille? Nix ..Iam single ready to mingle, baby ;)

where ya from? I was originally born in Congo (Zaire) men växte upp i Kenya :D

Vad bloggar du helst om? Om min vardag, och kändisar gossip.
Vad brukar du göra på fritiden? Jag brukar dansa, umgås med kompisar och sova

vart bor du? Jag bor i Dalarna

var har du köpt den svarta tröjan som du har på bilden på din blogg. Den med dem häftiga solglasögonen? jag köpte tröjan hos Gina Tricot och de där häftigaste solglasögon är från ROCKAWAY butik som ligger i stockholm. Jag fundera på att köpa de. Va tycker ni?

Vilka är dina favorit bloggar som du läser dagligen? Jag brukar läsa mina kompisar blogg, Kenzas och Fokis (hennes blogg e häftig och fräsch) blogg


gör du nåt speciellt med ditt hår? Joo ..min mamma bruka flätta mitt hår

HuGs n KiSsEs


Kommentarer
Postat av: Sarah

Okej :)

Gillar ditt hår :D

2009-05-15 @ 20:14:26
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Aziza

aha okej, va bra! :)

2009-05-16 @ 11:51:44
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Vad bra att du tycker tobak och alkohol ska förbjudas! :)

2009-05-16 @ 14:30:17
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: Petra

aldrig hört talas om coconut glass men det låter gott! :)

2009-05-17 @ 21:19:15
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0