Hur du kan få fler besökare!!

Hur ökar man marknadsvärdet på sin blogg? Hur blir man en storbloggare?

För att få vara en storbloggare, kräv det för dig att ha gänska många besökare så att du kan hämna upp på diverse olika listor som andra bloggare läsare, och på så sätt kan man få ytterligare fler besökare till sin blogg.

Jag har hittat en sida som kan hjälpa dig att få fler besökare till din hemsida eller blogg helt gratis. Det hela går ut på att bli medlem på Viraltrafik och sedan värva andra som blir medlemmar.När man själv blir medlem, så måste man besöka sju andra sidor, varav sex är andra medlemmar (bloggare oftast). Den sista är en sponsorsida.


För varje sida du besöker, får du en kod som du ska ange, och när du har besökt alla sidor, så kan du bli medlem.

Det hela tar cirka 1 minut att göra.

När du själv sen värvar en medlem, så hamnar du i listan över den medlemens sex hemsidor som nästa medlem måste besöka.

Det hela är lite av ett pyramidsystem, och det funkar faktiskt jäkligtbra, och är helt och hållet gratis. Det enda det kostar är några minuters tid för att registrera dig och skriva ett inlägg för att själv värva lite folk.

Rent teoretiskt, så kan man få ihop en miljon besökare, men då ska man verkligen lyckas med sina värvningar. Men om man får några tusen besökare, så är det värt mycket bara det.


Om du vill testa det hela, bli medlem här då: Bli medlem


Kommentarer
Postat av: Linda

Cool, I must try that.^^

2009-03-14 @ 17:49:17
URL: http://lindabulund.blogg.se/
Postat av: Marie

Kände mig lite kreativ trots att det är sent, så jag gjorde 3 exempel. =)



Du kan hitta dem på: bloggexempel.blogg.se



Där kan du berätta vilken du tycker bäst om så mailar jag över den till dig (eller så kan du högerklicka och spara ner den direkt, men jag vill gärna veta vilken du väljer så jag kan lägga in den på min blogg också) =D



Hoppas du blir nöjd med någon av dem. =)

2009-03-14 @ 22:26:34
URL: http://logotyp.blogg.se/
Postat av: Marie

Det var så lite så. =)

Bara roligt att få hjälpa till. =D

2009-03-15 @ 10:20:14
URL: http://logotyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0