Skojar du med mig, ELLER?!?!

Ni kommer inte att tror på den här !
Jag kan inte ens tror på den här!!!

Vad som har hänt är att när jag loggade in på min facebook så såg jag att nån hade addat mig (som vanlig ..hihi) och när klickade på friend requesten så såg jag att det var min mamma som har addat min ..MIN MAMMA!!! 

Anledningen till varför jag blev chockad av denna nyhet var för att min mamma är inte den typen av person som använder datorn så mycket (bara när hon vill maila mina mostrar, kusiner och hennes föräldrar), men förutom det, så nix. Hon kan typ ingenting om dator och sånt och om det är henne ..is she traying to spy on me or somthing ?!?! Tänk om det är nån som låtsas att det hon ..oj oj oj. Jag ska ringa och fråga henne om det verkligen henne eller inte

Har eras föräldrar FACEBOOK eller nåt sånt också, eller?


Translate:

Today when i logged in on my facebook account I saw that there was a new person who had added. So what i did was that i clicked on the friend request to see who was that person and by my surprise it was ....my mum. It was my MUM PEOPLE!!!  I was really shocked by this because my mum isn´t the type of person who like using computers (she only use the internet when she is going to email my aunts, cousins or her parents).

When did parents started facebook ?!?!?!
Has f
acebook became a  new place for parents to spy on their kids?!?!

Does your parents have a facebook account or any account on the internet?

Much love


Kommentarer
Postat av: Anna

My dad has, he has a blog to! But my mother is kinda dumb when it comes to computers, so I would have been as surprised as u! ;D

2009-06-08 @ 09:31:05
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0