Jag vill SHOPPA!!!

´Hej alla sötnosar!!

Idag har jag, syrran och Liz varit i stan och typ gick in i alla butiker eftersom de hade 50%+ rea på nästan allting, fast det det fanns en problem och det var att jag och syrran har inte pengar nu ..fy.  JAG VILL KÖPA SOM FANNS!! Det har gått 3månader sen jag shoppade!!  visst det är orattvis.

A girl need some new clothes and maybe a pair or two shoes, right?! ;)

Här är några bilderna som min syrran tog igårnatt när vi hade tråkigt.
p.s Visst hennes lägenhet ser ut som de där IKEA katalog husar!!  ..såå fin tycker jag:)

Där sitter en data freak hehehehe!!! Kan nån gissa vem det är?! ..


och för er som har aldrid sett min stora bror ..tadaa!! . Där är han (det är jag som flättade och designat hans hår! ;)


Linda: OMFG, SAY WHAAAAAAAAAAAT?!?!?!? 9,va?! .DAMN!! Vad är det som kommer att står på de? <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe I can show you later, I have a picture with all the tattos I want done.^^ One of them is a big lion on my lower back (similar to Angelina Jolie's tiger :p).



WHOA!! Your sister's apartment is so pretty!:D



P.S. Isn't your last name Ewimana? I can't find you on Facebook?

2009-06-12 @ 22:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0