ZzZzZzZzZzZz ....

hejsan!!

F*n va jag är trött just nu. Jag är såå trött att jag håller på att sömna på soffan.  Idag skulle jag äntligen sluta jobba vid kl 8, men jag blev tvungna att jobba 1 timme extra eftersom när det var dags för mig att gå hem, fanns det bara en kille i köket och 50+ kunder som beställde olika maträtt och jag tyckte synd om honom plus det skulle inte vara så snällt av mig att bara gå när han VERKLIGEN behöver mig där >.< . Det är dags för mig att lägga mig. Jag börjar jobba imorgon vid kl 10:20- 20. Jag hoppas att jag kommer inte att behöva jobba extra imorgon igen. Godnatt till alla som kommer att läsa den här.  Sweet dreams ^^ <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0