What a beautiful weather we have had today ..

.. NOT!!
Igår tänkte jag uppdatera men jag hann inte eftersom jag var trött efter jobbet och när jag kom hem från jobbet så hittade jag min mamma och min lilla syster hemma! surprise, surprise. Jag var shockad och glad (klart) eftersom ingen berättade till mig att de skulle hit i Stockholm och hälsa på, annars skulle jag har bjudit de på Big Tasty eller Chicken Tasty från jobbet fan. Det var ändå kul att umgås med nästan hela familjen och äta afriakansk mat med röd vin (ofcourse my little sister drunk juice :p) och sen blev det glass med fräsch jordgubbar ..MUUMS!!!

Här e några bilderna från igår. As you can see that we are Michael Jacksons fans ..hehe  >.<


Michael Jacksons one of his best dance moves. This is bad, real bad, Michael Jackson (the lyrics is from here)



Me being a Dj of the night ..hehe. That went better than i thought, actually >.<


Kommentarer
Postat av: Tobbbe

Jag gillar dina kläder i bild nummer två!

2009-07-10 @ 21:19:07
URL: http://yellowclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0