Fy, va det gör ont



Jag vet att någon gång under pubertetenn är då brukar äggen börjar mogna och bla bla bla, men måste den göra såå jäklar ont vart enda gång jag har den.


Jag är en del av kvinnor som brukar få kraftig smärta, huvudvärk, må illa, ha diarré eller kräkas vid mens ...you name it!. Då kan man behöva smärtstillande medel eller göra nåt som kan lindra mensvärket som t ex

att man måste ligga och vila känns det ofta bäst att ligga med uppdragna knän.
eller
rör dig, stretcha dig och göra allt möjligt men  de brukar inte funkar för mig, en del av min smärtstillande är att jag måste sova annars är det katastrof


I alla fall today was that day of the month och den började när jag var i skolan och blev värre och värre när jag kom hem så jag var tvungen att sova direkt, but i have one problem och det är att jag har vaknat nu. Vilken betyder att jag kommer INTE att sova idag ,,,UUsscchhh

Vad fan ska jag göra nu?!?!

Any tips for me?


Kommentarer
Postat av: Karin

haha den anledningen stämde nog:p

2009-01-20 @ 09:53:58
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: anna

åhh, visst är det jobbigt :(

Jag brukar ta en värktablett och om jag är hemma ha på mig myskläder och lägga ngt varmt på magen :)

2009-01-20 @ 16:24:44
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0