Det är Victoria´s Secret Fashion Show idag!

Hej bloggen!!

Idag skulle jag ute och shoppa med några av mina kompisa men det kommer inte att hända eftersom de har dumpat mig :/. Nu har jag ingen lust att åka till stan igen. Istället, jag tänker jag att sitta här hemma och slappna av och fortsätter att njuta av min dag och dessutom ser jag framme inför Victoria's Secret Fashion Show 2009 som är idag kl 20 på kanal 3. 


Är det nån från mina söta läsare som tänker titta på den idag? 

Miranda Kerr, Heidi Klum, och Tyra Banks är mina favoriter. Vilken modell från Victoria's Secret är din favorite och ser fram att titta henne walking the runway idag?
 


Kommentarer
Postat av: Liselotte ♥

jag ska se det oxå! :)

2009-12-30 @ 16:06:20
URL: http://lottelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0