I fredags

Hej bloggen


I fredags var jag och Bijoux hem hos en av våras kompisar som fyllde år. Först var det förfest hemma hos henne med många andra av hennes kompisar. Efter ett tag, blev det dags att gå ut och festa på riktig, which we did. Vi gick på den närmaste club i stan, where they played good songs at first and then started playing techno all of a sudden n shiet ..i mean WTF! Men det blev en lyckligt kväll till slut med massa skratt.

                                             Va fan håller jag på med här?!haha


                             Jag och kompisar leker gääängster här. How do you like us now?

                                            --------


                                   Us again


                Jag och Bijoux <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0