Love letter

Idag har jag och yvette tittaT på Love letter på youtube typ hela dag, HAHA. Annars, så har jag inte gjort mycket idag vilket känns AWESOME!  Love letter är eller var en jätte känt koreansk tv-show som sändes under 2003-6 eller 2007 jag är inte säker.

Jag tänker berätta om hur man spela den sen. Until then, herre is are some of my favorite clips from the show.

Brian och Chun Myung Hoon (de som håller på att prata engelska)  



I dont´t know about you but I love how koreans (or any asian) people try to speak english. I think it's really cute with heavy accent... >_<

Brian (the one who is speakin perfect english <3) sounds hot and mature wen he speaks english!! omg.. can he not be cute? adorable!! Saranghae Brian<3

Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Thanks :) Allt funkar fint! Hahah, jag ser verkligen framemot nyår och alla konstiga nummer hahah! kram på dig

2009-12-26 @ 00:01:02
URL: http://kyssars.se
Postat av: linn

tack för dina röst ! :) hur är läget med dig? kram

2009-12-28 @ 11:16:46
URL: http://forsberglinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0