Hurrah!!

Den här är Usher (Visst han är ursyngg!!!). Kan ni tror att han har 4 BARN!!!






Vem ringde dig senast?:
Ju Young
Vem kramde dig senast?: Carlo
lVad har du för bh på dig just nu? Tyst.
Vad har du för trosor på dej just nu?: Se svaret ovan.
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? Den e från Herve, så här står det på sms: Haha va nice.Jag sa ju till dig att inte säga det :p ..annars, gick det bra för dig idag?
 Vad brukar folk få för intryck av dig: vänligt, talkative :P
Har du någon gång klätt dig horigt?: Jag hoppas inte.
Har folk kallat dig slampa?:
Nej.
Har du kallat någon för slampa?: Nej.
Har du slagit någon riktig hårt?: Ja ..(på boxningen)
Använder du parfym?: Självklart!
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för?: Mina ögon o my bootylicious ;)
Vilka slags killar faller du för?:
Killar som är omtänksamma,som e ärlig och får mig att skratta.
Vad kollar du på först hos en kille?: Ansiktet.
Vill du ut och festa nu?: JA!!!!
Vad är klockan?: 00:23.
Vilken färg har din mobil?: Svart & grå.
Vad ska du göra nu?: ...SOVA.
Har du svårt att släppa andra dig tätt på livet?: Ja, lite för svårt.
Är du social?: ja, så brukar alla som jag känner säga illf
Känner du att du orkar en fråga till?: Ja!
Vad tänkte du när du vakna idag?: "låt mig sova!"
Kan du gå utan smink?: Ja. det har jag gjort för en månad nu ...


Måste pallar nu
Kram o Puss   <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0