High school life

~~Tjena ladies and gentlemen!~~

Den har veckan har varit för jävligt med massor och MASSOR  av prov och läxor!! ..och jag som såg fram till gymnasiet asså.. REALLY FUN! ... NOT!!!!!
 
Nu för tiden brukar inte jag har ens en  FREAKIN MINUTE för mig själv, especiellt för mina kompisar  (hope u all understand now why i barely hang out wit yall) ..Well that´s life and i just have to suck it up and live with it!

Anyway idag slutade jag ganska tidigt ..vid 13.20, fast jag var tvugen att be at school för mer än halv timme för att min buss skulle komma vid 2 ellr nåt .

My favoite qoutes from Katy Perry -I´Kissed A Girl

Us girls we are so magical
Soft skin, red lips, so kissable
Hard to resist so touchable
Too good to deny it
Ain't no big deal, it's innocent


(Me want this Bamboo earrings as my chrismas present!! )
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha that's nothing!:P I can dance on my toes too but not now cuz my heel is "broken".:p



I also have alot to do.. but it's worse for you cuz it's school.:p



Cool earrings! <3

2008-11-18 @ 21:21:06
URL: http://lindabylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0