Please Dont stop the Music!

Idag var jag såå SKIIIT  nära att vara försent  My new habit  från idrott.  But lucky me min idrott lärare brukar ALLTID komma försent så det gick bra :D. Efter skolan åkte jag direkt hem  för att not onli do i have 1 or 2 or 3 but 5 läxor som jag måste göra klart förr jullovet (God help me!!)  som t ex jag måste plugga inför Naturs och matte prov som jag kommer ha nästa  Really fun ...NOT!!! 

Chris Brown  a.k.a Chris Brizoo<3333

Chris Brown My baby  is bringing sexy back! . Den 23 januari kommer han att  uppträda på Hovet i Stockholm. Tänk om biljeterna har redan tagit slut   Nej yollande, stop thinking like that!!1 (cross fingers)
.
Iallfall who want to join me to his koncert?!?!  ...Anyone?!?!

Jag vill ha en av de här läckra klänningar till jul  ..
/ I want to wear one of this dresses in chrismas ../
Duke & Dutchess Pleat Satin DressASOS Sequin Overlay Bubble Hem Dress


Och en av de här gorgeous skor
and one of this shoes and have them together with the dress
ASOS Frill Detail Platform T-Bar SandalsL.A.M.B Round Toe Heeled Shoes


Kommentarer
Postat av: Linda

Thanks.^^



I'd love to go with you but I don't think I can afford it.:(

2008-12-02 @ 20:37:44
URL: http://lindabylund.blogg.se/
Postat av: melinda

hihhi, det var mest,



bilden på sickan och sandra längst ner,

jag drev med sandra, och sa att dom var lika

för hon säger att hon är lika smart som sickan,

inte speciellt sant menmen,



2008-12-03 @ 21:10:21
URL: http://veertinjr.blogg.se/
Postat av: Emma

i can if u r going

2008-12-07 @ 21:38:51
URL: http://eemmaa92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0